Kontakta oss Fri leverans över 1200kr Standard Leverans:59kr
Hem > Hjälp > Bestallning och Leverans

Hur kan vi hjälpa dig?Finn rätt svar

Bestallning och Leverans

Vi förstår naturligtvis att du vill ha dina Footpatrol produkter så snart som möjligt, och därför skickar vi dig ett mail så fort det har skickats. Vi skickar även en länk där du kan spåra och följa din order.

Laddar

Ja, alla leveranser kan spåras. Vänligen notera att paketet kan spåras så fort som den når Sveriges gränser och registreras med PostNord, så tillåt några dagar för att spårningen uppdateras.

Alternativt, logga in på ditt konto och spåra din order där. Om det inte går att spåra efter 6 arbetsdagar, vänligen kontakta kundservice.

Laddar

Efter att din order är tillagdd kan vi tyvärr inte göra ändringar.

Laddar

 Tyvärr kan det hända att en eller flera av produkterna du beställt inte finns på lager. Vi skickar dig då ett e-mail och meddelar vilka produkter det gäller.

Vi gör sedan en återbetalning för de produkter som inte skickats.

Om du inte mottagit ett e-mail som klargör att delar av din beställning annullerats, och du heller inte mottagit din återbetalning inom 5 arbetsdagar, ber vi dig kontakta vår Customer Service.

Laddar

Tyvärr, är det inte möjligt att avbryta beställningen efter att den har lagts.

Laddar

Vi ber om ursäkt för att ha skickat dig en felaktig produkt. Vi gör vårt bästa för att ordna detta så att du får din korrekta produkt så fort som möjligt. Vänligen kontakta vår Kundservice som kommer lösa detta snarast möjliga.

Laddar

Andra sätt att få hjälp

Social

Nyhetsbrev

Vi använder din information i enlighet med vår Integritetspolicy. uppdaterad från maj 2018

footpatrol Stores

See our stores

Behöver du hjälp?

Mer information

Levererar Till
Sverige
Copyright © 2022 JD Sports Fashion Plc, Alla rättigheter reserverade. PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo
Loading

 
Upp